24. redna seja

Odbor za gospodarstvo

2. 10. 2025

Transkript seje

Vse članice in člane odbora, vabljene ter ostale prisotne prav lepo pozdravljam!

Pričenjam 24. sejo Odbora za gospodarstvo.

Obveščam vas, da so zadržani in se seje ne more udeležiti gospod Soniboj Knežak. Nadomestni članice in člani s pooblastili pa sodelujejo: gospa Sara Žibrat nadomešča poslanca Uroša Brežana, gospod Franc Kepa nadomešča podpredsednika Franca Rosca.

S sklicem seje ste prejeli predlagani dnevni red seje odbora s štirimi oziroma s petimi točkami: 1. točka - Predlog zakona o dopolnitvi Zakona o industrijski lastnini, druga obravnava predlog; 2. točka - Predlog zakona o izvajanju Uredbe o zaščiti geografskih označb obrtnih in industrijskih izdelkov, druga obravnava; 3. točka - Predlog zakona o izvajanju Uredbe o tujih subvencijah, ki izkrivljajo notranji trg, druga obravnava; 4. točka - Predlog zakona o poslovnem registru Slovenije, druga obravnava; 5. točka - Poročilo o izvajanju zagotavljanja finančnih sredstev za investicije v športno infrastrukturo v Republiki Sloveniji v letih od 2023 do 2030 v letu 2024.

In sedaj prehajamo na 1. TOČKO DNEVNEGA REDA, TO JE PREDLOG ZAKONA O DOPOLNITVI ZAKONA O INDUSTRIJSKI LASTNINI, DRUGA OBRAVNAVA EPA 2208-IX.

Predlagatelj zakona je Vlada. K obravnavi te točke so bili vabljeni: Vlada, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Državni svet in Zakonodajno-pravna služba. Kot gradivo ste poleg predloga zakona prejeli mnenje Zakonodajno pravne službe, mnenje Komisije Državnega sveta za gospodarstvo, obrt, turizem in finance in pojasnila Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport v zvezi z mnenjem Zakonodajno-pravne službe. Rok za vlaganje amandmajev se je iztekel v petek, 26. 9. 2025. Amandmaje k 1. členu predloga zakona so vložile Poslanske skupine Svoboda, SD in Levica.

In sedaj pričenjamo drugo obravnavo predloga zakona. In sedaj sprašujem ali želi predstavnik Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, državni sekretar magister Dejan Židan, podati uvodno obrazložitev? Želite. Izvolite, beseda je vaša.

mag. Dejan Židan

Spoštovana predsednica, spoštovane poslanke, spoštovani poslanci! Lep pozdrav tudi ostalim prisotnim.

Dovolite čisto za uvod, ker danes bomo skupaj pri petih točkah, ena informacija. Danes so pred vami štirje zakoni, trije zakoni, ki so prvi, drugi in tretji, so zakoni, ki jih mi na ministrstvu razumemo kot tako imenovane tehnične zakone, to so zakoni, ki so namenjeni poglabljanju notranjega trga. Namreč, v ozadju na ravni Evropske unije se direktive zamenjujejo z uredbami. Zakaj? Zato ker je bilo ugotovljeno, da direktive, kjer lahko države tudi nekoliko po svoje prenašamo povzročajo še vedno različne pravne rede znotraj posameznih področij, ki direktive urejajo in zato se nadomeščajo z uredbami, ki se uporabljajo neposredno. Vendar ker je pa tudi pri uredbah, ki se uporabljajo neposredno, pa je potrebno odgovoriti, določiti pristojne organe pa nekatere postopke in nekatere kazenske sankcije, ki so v ozadju še vedno. Zakona o izvajanju uredb. Upamo pa na ministrstvu, da bomo nekoč prišli do tega, da se bodo lahko pristojni organi določili samo še z uredbo. Torej, da ne bo potrebno za vsako uredbo, ki se neposredno uporablja na ravni Evropske unije pri nas simetrični zakon sprejeti. Četrti zakon pa je plod resnega dela slovenske administracije, ki je potekalo od leta 1997 naprej, ampak ga prestavim na koncu. Zanima me, gospa predsednica, če mi dovolite, da prvi in drugi zakon, ki sta dvojčka, če lahko govorim istočasno o obeh? Najlepša hvala. Torej, pred vami sta Zakon o spremembi Zakona o industrijski lastnini in potem Zakon o izvajanju Uredbe o zaščiti geografskih označb obrtnih in industrijskih izdelkov. Zdaj geografskih označb pri industrijskih in obrtnih izdelkih v Sloveniji ni dosti. V resnici sta samo dve. To je idrijska čipka in suha roba, ki jo imamo. Torej imamo v tem trenutku samo dve. Vendar zakaj moramo spreminjati dva zakona? Je dosti pomemben razlog. S tem, ko umikamo to področje Zakona o industrijski lastnini in ga prenašamo na izvajanje uredbe, torej uredba na ravni Evropske unije pa že velja pa le moramo pravno varstvo urediti za obstoječi dve zaščiti. In pravno varstvo za obstoječi dve zaščiti pomeni pa tole, da za njih ne veljajo postopki po novi uredbi, ampak velja enostaven način registracije na evropski ravni. To v praksi pomeni, da dokler registracija na evropski ravni ni končana, še vedno velja registraciji Slovenije za oba proizvoda. Pa še ena druga posebnost je. Tukaj pri teh dveh izdelkih pa vsaj podobno velja tudi za druge tovrstne izdelke drugod po Evropi ne bo ene faze in to je pravica govora na evropski ravni. Če nekoliko poenostavim. Pridemo do tega, da se oba izdelka pristojni urad, naredi primerno dokumentacijo na podlagi nove uredbe in urad komunicira z evropsko pristojno institucijo. Ni potem tiste faze, ko se da vsem možnim stranem možnost ugovora in potem se postopek preneha, ko je registracija izdana in takrat tudi preneha domača, ker je vseevropska registracija. Za to je potrebno poseči tudi neposredno v Zakon o industrijski lastnini. Pri Zakonu o izvajanju uredbe pa določamo pristojni organ za izvajanje registracije, organ za nadzor, en del postopka in potem tudi tako imenovane prekrškovne sankcije. S strani Zakonodajno-pravne službe Državnega zbora smo prejeli in zato se tudi zahvaljujem, usmeritve, priporočila, pripombe. In mene so moji sodelavci informirali, da smo na vse odgovorili, bodisi z amandmaji bodisi s pojasnili, in da imamo visoko stopnjo usklajenosti. Hvala.

Najlepša hvala.

Želi besedo predstavnica Zakonodajno-pravne službe podati dodatno obrazložitev pisnega mnenja? Doktor Andreja Kurent, izvolite, beseda je vaša.

Andreja Kurent

Hvala. Saj bom zelo kratka. Hvala za besedo. Lep pozdrav vsem.

Kot je rekel ravnokar državni sekretar, glede predloga zakona je Zakonodajno-pravna služba na tri člene imela tri pripombe. Ena od teh se bo odpravila v redakciji, za eno je vložen amandma, za eno pa pojasnila. Hvala lepa.

Najlepša hvala. Imam še eno pooblastilo: poslanka Mojca Šetinc Pašek nadomešča poslanca Soniboja Knežaka. Lepo pozdravljeni. In sedaj odboru predlagam, da po končani razpravi o členih v skladu s tretjo alinejo 128. člena Poslovnika glasuje skupaj o vseh členih. Ali kdo temu nasprotuje? V kolikor ne, prehajamo na razpravo o členih predloga zakona ter razpravo in glasovanje o amandmajih, ki jo bomo opravili na podlagi vložitvenega dokumenta. In sedaj dajem v razpravo 1. člen in amandma k 1. členu Poslanskih skupin Svoboda, SD in Levica. Želi morebiti kdo razpravljati? Tukaj se dopušča širša razprava, kot je običajna praksa. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo. Prehajamo na glasovanje o amandmaju k 1. členu.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, 11 jih je glasovalo za, nič proti.

(Za je glasovalo 11.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma sprejet.

V razpravo dajem 2. in 3. člen, h katerima ni bilo vloženih amandmajev. Želi morebiti kdo tukaj razpravljati? V kolikor ne, prav tako zaključujem razpravo in zaključujem razpravo o členih ter razpravo in odločanje o amandmaju.

V skladu s prej sprejeto odločitvijo odbora sedaj prehajamo na glasovanje o vseh členih skupaj.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za jih je glasovalo 14, nič proti.

(Za je glasovalo 14.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je so vsi členi sprejeti.

S tem smo zaključili drugo obravnavo predloga zakona na matičnem delovnem telesu.

Sprejeti amandmaji bodo vključeni v dopolnjen predlog zakona, ki bo sestavni del poročila. Določiti moramo še poročevalca za sejo Državnega zbora. Se strinjate, da sem to jaz? Hvala lepa za zaupanje.

S tem zaključujem 1. točko dnevnega reda.

In sedaj prehajamo na 2. TOČKO DNEVNEGA REDA, TO JE PREDLOG ZAKONA O IZVAJANJU UREDBE O ZAŠČITI GEOGRAFSKIH OZNAČB OBRTNIH IN INDUSTRIJSKIH IZDELKOV, DRUGA OBRAVNAVA EPA 2210-IX.

Predlagatelj zakona je prav tako Vlada. K obravnavi te točke so vabljeni Vlada, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Državni svet, Zakonodajnopravna služba. Kot gradivo k tej točki ste prejeli predlog, ste prejeli tudi mnenje Zakonodajno-pravne službe, mnenje Komisije Državnega sveta za gospodarstvo, obrt, turizem in finance in pojasnila Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport v zvezi z mnenjem Zakonodajno-pravne službe. Rok za vlaganje amandmajev se je iztekel v petek, 26. 9. 2025. Amandmaje k predlogu zakona so vložile: poslanske skupine Svoboda, SD in Levica in sicer k 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 10., 11., 12.. 13., 15., 16. in 17. členu.

In sedaj pričenjamo z drugo obravnavo predloga zakona. Mi. Državni sekretar je sicer pri prejšnji točki že podal uvodno obrazložitev. Želi še kaj dodati? V kolikor ne, sprašujem Zakonodajno-pravno službo, če želi podati dodatno obrazložitev pisnega mnenja? Gospa Maša Kovač, izvolite, beseda je vaša.

Maša Kovač

Hvala za besedo, lep pozdrav vsem. Zakonodajno-pravna služba je predlog zakona proučila z vidika njegove skladnosti z Ustavo, pravnim sistemom in z zakonodajno-tehničnega vidika in podala pisno mnenje. V mnenju z vidika popolne pravne jasnosti opozorila predvsem na potrebo po dodatni konkretizaciji določenih členov oziroma pojmov na zahtevo po slogovno enotnem izražanju v predpisih Evropske unije in z njimi povezanimi nacionalnimi predpisi. Poleg tega pa je podala tudi še nekatere pripombe povsem nomotehnične narave. Z amandmaji poslanskih skupin koalicije je večina pripomb bila ustrezno upoštevanih, glede ostalih so bila posredovana ustrezna pojasnila Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, ki dodatno utemeljujejo posamezne rešitve. Glede na navedeno Zakonodajno-pravna služba nima nobenih nadaljnjih pripomb. Hvala.

Najlepša hvala. In sedaj, ker predstavnikov Državnega sveta ni, odboru predlagam, da po končani razpravi o členih v skladu s tretjo alinejo 128. člena Poslovnika glasujemo o vseh členih skupaj. Ali kdo temu mogoče nasprotuje? Vidim, da ni nasprotovanja.

In sedaj prehajamo na razpravo o členih predloga zakona ter razpravo in glasovanje o amandmajih, ki jih bomo prav tako opravili na podlagi vložitvenega dokumenta.

V razpravo dajem 1. člen in amandma k 1. členu, ki so ga vložile poslanske skupine Svoboda, SD in Levica. Želi morebiti kdo razpravljati pri tem členu in amandmaju? Prav tako se tukaj dopušča širša razprava. Tudi tukaj vidim, da ni želje, zato zaključujem razpravo in prehajamo na glasovanje o amandmaju k 1. členu, začenjamo z glasovanjem.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, deset jih je glasovalo za, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 1. členu sprejet.

In sedaj dajem v razpravo 2. člen in amandma k 2. členu, ki so ga prav tako vložile poslanske skupine Svoboda, SD in Levica. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo in prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, deset jih je glasovalo za, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma sprejet, in sicer Sedaj dajem v razpravo 3. člen in amandma k 3. členu, ki so ga prav tako vložile poslanske skupine koalicije. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, začenjamo z glasovanjem.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, deset jih je glasovalo za, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 3. členu sprejet.

V razpravo dajem 4. člen in amandma k 4. členu, ki so ga prav tako vložile poslanske skupine koalicije. Želi kdo razpravljati? v kolikor ne, prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, deset jih je glasovalo za, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 4. členu sprejet.

V razpravo dajem 5. člen in amandma k 5. členu, ki so ga vložile poslanske skupine koalicije. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, začenjamo z glasovanjem.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za jih je glasovalo deset, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 5. členu sprejet.

V razpravo dajem 6. člen in amandma k 6. členu, ki so ga vložile poslanske skupine koalicije. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo in prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, deset jih je glasovalo za, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 6. členu sprejet.

V razpravo dajem 7. člen in amandma k 7. členu, ki so ga prav tako vložile poslanske skupine koalicije. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo in prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za jih je glasovalo deset, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 7. členu sprejet.

In sedaj dajem v razpravo 8. člen in amandma k 8. členu, ki so ga vložile poslanske skupine koalicije. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za jih je glasovalo deset, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 8. členu sprejet.

V razpravo dajem 9. člen, h kateremu ni bilo vloženih amandmajev. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo.

Prehajamo na 10. člen, h kateremu je bil vložen amandma s strani poslanskih skupin. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, glasujemo.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, deset jih je glasovalo za, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 10. členu sprejet.

V razpravo dajem 11. člen in amandma k 11. členu, ki so ga prav tako vložile poslanske skupine koalicije. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za jih je glasovalo deset, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma sprejet k 11. členu.

Sedaj dajem v razpravo 12. člen h kateremu je bil tudi vložen amandma k 12. členu s strani poslanskih skupin koalicije. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo. Prehajamo na glasovanje.Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za je glasovalo deset, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 12. členu sprejet.

In sedaj dajem v razpravo 13. člen h kateremu je bil vložen amandma s strani poslanskih skupin koalicije. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za je glasovalo deset, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 13. členu sprejet.

V razpravo dajem 14. člen, h kateremu ni bilo vloženih amandmajev. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo.

Prehajamo na 15. člen, h kateremu je bil vložen amandma s strani poslanskih skupin koalicije. Želi kdo razpravljati? v kolikor ne, zaključujem razpravo in prehajamo na glasovanje o amandmaju k 15. členu.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za je glasovalo deset, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 15. členu sprejet.

V razpravo dajem 16. člen in amandma k 16. členu. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo in prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za je glasovalo deset, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma sprejet.

V razpravo dajem 17. člen in amandma k 17. členu vložen s strani poslanskih skupin koalicije. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo in prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 14 poslank in poslancev, za je glasovalo deset, nič proti.

(Za je glasovalo 10.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da je amandma k 17. členu sprejet.

In sedaj dajem v razpravo člene od 18 do 20. Želi kdo razpravljati? V kolikor ne, zaključujem razpravo o členih ter razpravo in odločanje o amandmajih. V skladu s prej sprejeto odločitvijo odbora sedaj prehajamo na glasovanje o vseh členih skupaj. Začenjamo z glasovanjem. Glasujemo. Želi mogoče še kdo obrazložiti svoj glas? V kolikor ne, pa prehajamo na glasovanje.

Glasujemo. Ugotavljam, da je navzočih 13 poslank in poslancev, za je glasovalo 13, nič proti.

(Za je glasovalo 13.) (Proti nihče.)

Ugotavljam, da so vsi členi sprejeti.

S tem smo zaključili drugo obravnavo predloga zakona na matičnem delovnem telesu.

Sprejeti amandmaji bodo vključeni v dopolnjen predlog zakona, ki bo sestavni del poročila odbora.

Določiti moramo še poročevalca za sejo odbora. Se strinjate, da sem to jaz? Hvala lepa za podporo.

S tem zaključujem 2. točko dnevnega reda.

Prehajamo na 3. TOČKO DNEVNEGA REDA, TO JE PREDLOG ZAKONA O IZVAJANJU UREDBE O TUJIH SUBVENCIJAH, KI IZKRIVLJAJO NOTRANJI TRG, DRUGA OBRAVNAVA EPA 2236-IX.

Predlagatelj zakona je Vlada. K obravnavi te točke so bili vabljeni: Vlada, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Državni svet, sodni svet so se opravičili, Zakonodajno-pravna služba. Kot gradivo ste poleg predloga zakona prejeli mnenje Zakonodajno-pravne službe, mnenje Sodnega sveta, mnenje Komisije Državnega sveta za gospodarstvo, obrt, turizem in finance. in pojasnila Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport. v zvezi z mnenjem Zakonodajno-pravne službe. Amandmaje k predlogu zakona so vložile: poslanske skupine Svoboda, SD Levica k 1. členu, za novi 1.a člen, k 2. členu, k 3. členu, k 4., k 5., k 6., k 7., sprememba je bila tudi z dne 1. 10. 2025 in k 8. členu.

In sedaj pričenjamo drugo obravnavo predloga zakona.

In želi besedo predstavnik Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport za dodatno obrazložitev k členom? Magister Dejan Židan, izvolite, beseda je vaša.

mag. Dejan Židan

Hvala gospa predsednica, spoštovane poslanke in poslanci. Pred vami je ponovno en zakon, ki v celoti ureja enotno delovanje Evropske unije. S tem Zakonom o izvajanju Uredbe o tujih subvencijah, ki izvirajo notranji trg omogočamo opravila, ki so v resnici v izključni pristojnosti Evropske komisije. Gre za to, da ima Evropska komisija možnost, pravico ali pa dolžnost, da pregleda tuje, ko govorimo o tujih, mislimo iz tretjih držav, torej ne znotraj Evropske unije subvencije, torej koncentracije, nakupe ali celo velika javna naročila tukaj, kjer je prisoten potem kapital, denar iz tretjih držav. Moram pa le povedati, da gre za tako velike zneske pri recimo pri prevzemih za pol milijarde, pri javnih naročilih za četrt milijarde, da, ko smo delali neko aproksimacijo za Slovenijo, je pričakovanje, da bo recimo nekje v desetih letih mogoče do pet tovrstnih preiskav. Torej gre za pristojnost komisije, da preveri, kadar je prisoten tu denar, ali lahko gre za izkrivljanje notranjega trga. Tisto, kar pa je potem naloženo posameznim državam, so pa samo tri alineje, ki države lahko realizirajo, lahko pa tudi ne, lahko tudi komisija neposredno izpelje katero od teh treh alinej, katere alineje so to. Prvič, posredovanje informacij, drugič, sodelovanje pri inšpekcijskih pregledih in kot tretje, obveščanje o zaznanih primerih tujih subvencij, ki bi lahko izkrivljale notranji trg. Same naloge so razdeljene med tri pristojne organe ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Agencijo Republike Slovenije za varstvo konkurence s področja koncentracij in Ministrstvo za javno upravo.

Za naloge s področja javnih naročil.

Nadalje predlog zakona vzpostavlja ustavno skladen okvir za izvajanje preiskav prostorov, zemljišč in opreme podjetij na ozemlju Republike Slovenije, vključno z izdajo sodne odredbe glede ostalih vprašanj zakonitosti preiskave napotuje na smiselno uporabo zakona o preprečevanju omejevanja konkurence, hkrati pa se ve, da preiskave bo na vseh področjih izvajala Agencija Republike Slovenije za varstvo konkurence.

S strani pravne službe, Zakonodajno-pravne službe Državnega zbora smo dobili pripombe, smo dobili mnenja, za kar se zahvaljujemo. Mene so moji sodelavci obvestili, da so bila intenzivna usklajevanja. Posledica teh so amandmaji, ki so predlagani in so danes vloženi in nekatera pojasnila, če sem pravilno informiran, to sem bil informiran danes zjutraj, smo dosegli visoko stopnjo usklajenosti. Hvala.

Hvala lepa.

Želi besedo predstavnica Zakonodajno-pravne službe podati dodatno obrazložitev pisnega mnenja, magistrica Maja Briški, izvolite, beseda je vaša.

Maja Briški

Ja, hvala lepa za besedo. Saj jaz bom čisto kratka, ker s sklicem seje ste itak že dobili pisno mnenje Zakonodajno-pravne službe. Zakonodajno-pravna služba je predlog zakona preučila z vidika svojih pristojnosti in smo imeli nekatere splošne pripombe in nekatere pripombe k posameznim členom, in kot je že državni sekretar uvodoma povedal, smo imeli res intenzivno usklajevanje. Tako da tako, da ocenjujemo, da so tako s pojasnili kot z vloženimi amandmaji, da so pač naše mnenje. Da je urejeno, tako da hvala lepa.